עיצוב פנים

הוא תחום התמחות  אדריכלי העוסק בתכנון ושינוי חללים בתוך מבנה, זאת בשונה מאדריכלות קלאסית שעיסוקה בתכנון מבנה שלם.

מעצב פנים זוכה לתואר לאחר הכשרה מתאימה, כאשר ישנם מקרים בהם ההכשרה מסתכמת בקורסים אך על פי רב מעצב הפנים יהיה בעל תואר ראשון בתחום העיצוב, בעל ידע נרחב והבנה מעמיקה של מערכות פנים (Indoor) דוגמת חשמל, חיפויי קיר, תאורה, מיזוג אוויר וכיו"ב. ידע רב תחומי זה מצטבר לכדי מכלול המקנה יכולות תכנון ועיצוב תוך שימת דגש על היבטים נוספים כגון פרקטיקה והתאמת למאפיינים וצרכים אינדיבידואליים של מזמין העבודה. מעצב הפנים אמון לא רק על יצירת חזות בחלל אלא גם על יצירת אווירה מסוימת, התואמת את צרכי או דרישות המזמין.

מעצב פנים טוב יחשב מי שיודע 'לקרוא' את הלקוח, לנתח את הדרישות דרך היבטים של צורך ולא רק רצון המזמין ולבסוף ליישם אותן בחלל. 'להפוך חלום למציאות' אינה בהכרח סיסמה ריקה מתוכן אלא מלאכתו של מעצב הפנים, הלכה למעשה.

מקובל לחשוב שלכל מעצב פנימי יש את המגע האישי שלו, המאפיין אותו והניכר בעבודותיו – מה שבסופו של יום, מגבש את העיצוב והסגנון לכדי מה שהם. מסיבה זו בדיוק, חשוב לעמוד על טיב אופיו הסגנוני של המעצב ולבחון עד כמה 'מתחברים' אליו, לפני ההזמנה. בסופו של דבר, המעצב מותיר חותם עיצובי באלמנט שמלווה את חיי היום יום של המזמין…

אז בין אם רכשתם דירה חדשה במגדל מגורים ובין אם החלטתם לשפץ את הבית, או סתם מתעניינים בעיצוב פנים, הכנסו לאתרובואו ללמוד עוד ולהכיר את עולם העיצוב מקרוב.

מחפש חברת ניהול ואחזקה שאפשר לסמוך עליה?

השאר פרטים כדי לקבל מידע על יתרונות נוספים שלנו