שיפוצי פנים ומטבחים

כיצד נשפץ את המטבח – רעיונות וטיפים

בעבר נחשב המטבח בבית לחדר אוכל, זה היה כל ייעודו ותפקידו וכך גם התייחסו אליו בעת בניית הבית, המטבח היה מופרד משאר אזורי הבית השונים ולא הושקעה בו מחשבה רבה. אם זאת הבית המודרני שונה בתכלית, חדר המטבח הפך למרכזו של הבית, אנשים רבים מבלים בו מספר שעות רב בכל יום ולא רק לצרכי אכילה או בישול. בעת עיצוב המטבח חשוב לקחת בחשבון פרטים רבים אשר ישפיעו לא רק עליו אלה על הבית כולו, אז כיצד נוכל לעשות שיפוץ טוב אז גם לא יקר מדי? כל הפרטים בהמשך.

צביעה של קירות המטבח

לתהליך שיפוץ מטבח קיים מספר שלבים ואחד הראשונים הינו צביעה כללית לאזור המטבח אשר מהווה בעצם את הבסיס לשיפוץ ומעל שכבה זו נוסיף לאחר מכן את שאר הדברים. על ידי פעולה יחסית פשוטה זו נוכל די בקלות וללא עלויות גדולות להוסיף המון אופי לחדר ולהשרות בדיוק את האווירה אליה אנחנו מכוונים, הצבעים הנפוצים יותר בעת שיפוץ הינם עדינים יותר, לדוגמא: לבן או צהוב אך כמובן הדבר החשוב ביותר הוא לבחור צבע אותו יאהבו בני הבית שכן מדובר בחדר בו מבלים שעות רבות.

התקנת תאורה במקומות הנכונים

אומנם התאורה בדרך כלל נמצאת ברקע אך אין לזלזל בחשיבותה, בעזרת התאורה הנכונה נוכל להשפיע לא רק על עיצוב החדר אלה גם על השימושיות בו, התאורה מקלה מאוד על השימוש במטבח ועוזרת בעת הבישול והעבודה.

שדרוג ארונות המטבח

פעולה זו הינה פשוטה יחסית וחשוב מכך גם זולה, בעזרת שיפוץ אסתטי זה נוכל להעניק למטבח מראה שונה לגמרי, יוקרתי ומודרני ללא עבודה רבה. במקום החלפת כלל ארונות המטבח נוכל לבצע שתי פעולות פשוטות:

צביעת הארון: בעת צביעת הארון נוכל להשתמש או בצבע ייעודי לעץ המחזיק שנים רבות או לחילופין בטפט היכול להעניק מראה שונה לגמרי ואווירה חדשה ומרעננת.

החלפת ידיות הארון: מעניקה מראה יוקרתי ומודרני לארונות המטבח.

בעזרת שילוב שתי פעולות אלו נוכל להשיג תוצאה דומה לקניית ארונות מטבח חדשים במחיר זול הרבה יותר ועיתים רבות גם נהנה יותר מהתוצאה שכן יש לנו שליטה על כל שלבי התהליך והוא מותאם לטעמנו האישי.

לסיכום – חדרי המטבח וזה ידוע כבר זמן הינם מרכז הבית ומומלץ להתייחס אליהם גם ככאלה, כאשר מעצבים את החדר בצורה נעימה הדבר משליך על כל שאר הבית ונותן הרגשה נעימה לכל האנשים החיים בו.

מחפש חברת ניהול ואחזקה שאפשר לסמוך עליה?

השאר פרטים כדי לקבל מידע על יתרונות נוספים שלנו