מבנים ניידים

אחד הטרנדים הבולטים – והמוצלחים – של הבנייה בימינו. בעידן שבו מלאי הדירות במדינת ישראל מצומצם ביחס לביקוש, וכשבניית בית בשיטה הקונבנציונאלית אורכת זמן כה רב, אין פלא שמבנים ניידים זוכים לפופולאריות הולכת וגוברת.

 ועכשיו, אחרי שהמושג "מבנה נייד" כבר לא נשמע מוזר לאף אחד, הגיע הזמן לעבור לשלב הבא: השכרת מבנים ניידים. או במילים אחרות: יש לכם מבנה נייד? זה הזמן להרוויח בזכותו כסף, ואפילו סכומים נכבדים.

 השכרת מבנים ניידים עסקה משתלמת במיוחד

 מבנים ניידים הם מבנים עמידים מאוד, מבודדים היטב מרעש, קור וחום, הנבנים במהירות ומבלי להזיק לסביבה (שכן הם לא נבנים בשטח הפתוח אלא בתוך מפעל סגור המתוכנן במיוחד לבנייה וממזער את הפגיעה הסביבתית) – כל זאת ודות לטכנולוגיות מתקדמות.

 שיטת הבנייה החדשנית מבטיחה גם צמצום משמעותי בעלויות הבנייה וכן בניית בית בקצב מהיר במיוחד, לא יותר מחודשיים עד שלושה. החיסכון המשמעותי בכסף ובזמן, כמו גם כל היתרונות שפורטו לעיל, הופך את המבנים האלה למבוקשים מאוד, ומי שבבעלותו כבר יש מבנה נייד שכזה יכול להשכיר אותו – ולהרוויח דמי שכירות נאים מאוד מדי חודש.

 שוק הדירות להשכרה הניב לבעלי הדירות בשנים האחרונות תשואה גבוהה מאוד. אמנם דמי השכירות, על פי כל הסימנים, רק ילכו ויאמירו, אולם גם מחירי הדירות עצמן התייקרו משמעותית, כך שמדובר בהשקעה שיש בה גם סיכון. מבנים ניידים, לעומת זאת, נהנים כאמור מעלויות בנייה נמוכות באופן משמעותי ועל כן מחירים נמוכים יותר, בוודאי ביחס לתמורה המתקבלת, כך שניתן להשכיר אותם במחירים נאים מאוד ובהשקעה נמוכה יחסית.

 לא רק למגורים: מבנים ניידים לשימושים עסקיים

 חשוב לדעת כי מבנים ניידים אינם משמשים רק למגורים אלא גם לשלל שימושים אחרים, ובראשם משרדים – בין אם משרדי מכירות באתרי בנייה ובין אם משרדים זמניים בעסקים שהתרחבו ועדיין לא ערוכים עם מבני קבע (אם כי רמתם הגבוהה של המבנים הניידים, במקרים רבים, גורמת לכך שהם ממשיכים לשמש את העסק במשך שנים רבות).

 שימוש רווח נוסף של מבנים ניידים הוא לגני ילדים ולבתי ספר – שכן הגידול המתמשך באוכלוסייה מחייב פתיחת עוד ועוד גני ילדים וכיתות לימוד. כמובן שהשכרת מבנים ניידים אינה מוגבלת לשימוש למגורים בלבד אלא אפשרית גם למטרות עסקיות כאלה ואחרות.

 יתרון נוסף של מבנים ניידים הוא האפשרות להוביל אותם – בקלות וללא עלות גבוהה מדי – ממקום למקום, כך שאם באזור מסוים נרשמת ירידה בדמי השכירות הרי שעדיין קיימות עבור אותם מבנים ניידים שלל אפשרויות להשכרה במקומות אחרים.

 כיצד משכירים מבנה נייד?

 השכרת מבנים ניידים דומה מאוד להשכרת מבנים "רגילים" – ניתן לעשות זאת דרך הלוחות השונים המתפרסמים באינטרנט, באמצעות מתווכים או באמצעות פרסום מודעות במקומות שונים. הביקוש הרב, שעוד ילך ויגבר, למבנים איכותיים אלה, מבטיח שהשכרתם, ברוב רובם של המקרים, תהיה קלה ומהירה למדי.

מחפש חברת ניהול ואחזקה שאפשר לסמוך עליה?

השאר פרטים כדי לקבל מידע על יתרונות נוספים שלנו