דירה במגדל יוקרה

דירה למכירה

מחפשים דירה למכירה בין אם אתם מחפשים דירה בבית משותף, בין אם אתם מחפשים דירה במגדלי יוקרה, ובין אם אתם מעוניינים לרכוש בית פרטי, חשוב לערוך את הליך הרכישה באופן מחושב ויסודי. בכתבה הבאה מספר דגשים חשובים שמומלץ לוודא טרם רכישת דירה.

1. בדיקת סביבת המגורים:

 טרם רכישת דירה, חשוב לבדוק את סגנון האוכלוסייה המתגוררת בסביבת הדירה, את אופי מוסדות הלימודים הממוקמים בקרבת מקום, את מידת הקרבה לתחבורה הציבורית, במידה ואתם עתידים להשתמש בה, ואת המרחק ממקום העבודה שלכם. בררו אודות יחסי השכנות בבניין, אודות רמת התפקוד של וועד הבית ואודות גובה התשלום לוועד הבית. לבדיקה מעמיקה של הסביבה, מומלץ לבקר באזור בשעות שונות, כולל בשעות הלילה. כמו כן, מומלץ לבדוק את נתוני האזור בתכנית בנין העיר אשר פתוחה לעיון הציבור במחלקת ההנדסה של הרשות המקומית. בבדיקה זו תוכלו לעמוד על תכניות הבנייה העתידיות באזור וייעודן. במידה ועתידים להיבנות באזור רבי קומות, מרכזים מסחריים, פארקים, חניונים או מרכזי ציבור, ערך הדירה עשוי לרדת כתוצאה מכך. מומלץ לבדוק גם  את נושא תמ"א 38. במידה והבניין קיבל היתר בנייה לפני 1/1/1980, הוא מתאים לחיזוק על פי חוק התמ"א 38. עם זאת, חשוב שלא להסתפק בבדיקה שטחית זו ולברר האם קיימת נכונות מצד דיירי הבניין לביצוע פרויקט ההשבחה של תמ"א 38, האם לא קיימת בעלות של דיירים על שטח הגג או על חלקו והאם לא קיימות תוספות דיור על הגג.

2. בדיקת הדירה:

במהלך בדיקת הדירה, חשוב לערוך סיור מעמיק ויסודי בכל פינות הדירה. תחילה, יש לבדוק את גודל הדירה. חשוב לדעת כי גודל הדירה המצוין בטפסי הארנונה, עשוי להיות בלתי מדויק. לכן, יש לבדוק את גודל הדירה באופן עצמאי במהלך הסיור בה, או לחילופין, לערוך בדיקה של תשריט הדירה בתיק הבניין במחלקת ההנדסה העירונית, המוצע לעיון הציבור ללא תשלום. בדקו את מתקני הדירה השונים בתשומת לב. אל תהססו לפתוח את ארונות המטבח הקרובים לכיור וודאו שלא קיימת רטיבות. כמו כן, בדקו את מצב העץ של הארונות ואת תקינות המסילות. בדקו את תקינות הריצוף של הדירה, וחפשו עקבות של רטיבות במקלחת, בשירותים וברחבי הדירה באופן כללי. חשוב לוודא כי לא נעשו ניסיונות לטשטש נוכחותם של כתמי עובש בכל הדירה. בבית פרטי, מומלץ להיעזר בחברה חיצונית לבדיקה כללית, תוך התמקדות בנושא הרטיבות.

מחפש חברת ניהול ואחזקה שאפשר לסמוך עליה?

השאר פרטים כדי לקבל מידע על יתרונות נוספים שלנו