עובדי הנקיון/ נקיון זה מקצוע

התדמית האפורה של עבודת נקיון, במקרים רבים, היא חסרת בסיס ובלתי מוצדקת. נקיון הוא מקצוע לכל דבר וענין. מנקה לא מנוסה ולא מקצועי יבצע עבודה יעילה פחות ביותר זמן, עלול לפגוע באריחים ומשטחים כתוצאה משימוש בחומרים לא מתאימים או באופן לא נכון ועוד. בניינים שניזוקו באלפי שקלים ויותר כתוצאה מנקיון לקוי אינם נדירים.
חומרי הנקיון

מחירם של חומרי נקיון איכותיים – ולא פחות חשוב – ידידותיים לסביבה, יקר רק מעט יותר מחומרי נקיון באיכות ירודה.
יחד עם זאת, אין צורך למהר ולרכוש את החומרים היקרים ביותר הקיימים. בעל נסיון יידע להשתמש בצורה נכונה בחומרים ולהפיק מהם תוצאות מעולות.

חשוב מאוד להקפיד על התאמת החומרים למשטח או לאבזר. נקוי של משטחי שיש אינו דומה לניקוי משטחים מחומרים אחרים. לנירוסטה (מצויה לרוב במעליות) חומרי ניקוי ייעודיים, כנ"ל לגבי משטחי זכוכית וכו'…
חשוב מאוד להקפיד על החלפת המים המשמשים לנקיון; מים מלוכלכים נספגים במשטחים ומכתימים אותם. הסרת הכתמים אפשרית בד"כ אך גם כאן, מדובר בעלויות כספיות (הברקה, ליטוש וכיו"ב).
אבזרים:
אבזרי נקיון מקצועיים מקלים על המנקה, מאפשרים לו להגיע ולנקות איזורים בעלי נגישות נמוכה ומאפשרים לעבוד בנוחות לאורך זמן ולהמנע מנזקים.

מכונות שטיפה:

מכונות מסוג מפעיל הולך או מפעיל רכוב כרוכות כמובן בעלויות כספיות אך מאפשרות לנקות במהירות רבה יותר, בצורה יסודית ולחזור על משטחים רחבי ידיים.

טיפולים תקופתיים:

מומלץ להקפיד על ניקוי יסודי או טיפול מתאים (כגון פוליש) מדי זמן (בבנייני מגורים, בד"כ אחת לחצי שנה) לשם שמירה על ברק המשטח.

רשיונות:
העסקת עובדי נקיון באמצעות קבלן מחייבת רשיון קבלן שירות תקף ממשרד התמ"ת. בין אם אתם מעסיקים עובד באופן ישיר ובין אם אתם מעסיקים באמצעות חברה; הקפידו לוודא כי העובד זוכה ליחס נאות ומקבל את מלוא זכויותיו על פי החוק.
בכך תחסכו לא רק חשיפה להליכים משפטיים וקנסות אלא גם תתרמו לקידום תרבות עסקית והעסקה הוגנת ומוסרית. 

מחפש חברת ניהול ואחזקה שאפשר לסמוך עליה?

השאר פרטים כדי לקבל מידע על יתרונות נוספים שלנו